SHIMMER Resultsarchiv

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    Mitarbeiter gesucht! Meldet Euch bei Interesse bei unserem Misawa

    Es gibt 129 Antworten in diesem Thema. Der letzte Beitrag () ist von Misawa~.

    • SHIMMER Resultsarchiv

      SHIMMER Vol. 1
      06.11.2005
      Eagles Club
      Berwyn,Illinois

      Singles Match
      Shantelle Taylor besiegte Tianna Ringer mit einem Missile Dropkick [8:38 min]

      Tag Team Match
      Team Blondage (Amber O'Neal & Krissy Vaine) besiegten Cindy Rogers & Nikki Roxx nach einem Sitdown Pin von Vaine gegen Rogers (Konter eines Sunset Flips) [12:53 min]

      Singles Match
      Ariel besiegte Rain nach dem Dariel (Arm Trap Cutter) [8:45 min]

      Singles Match
      Lexie Fyfe besiegte Christie Ricci nach dem Attitude Adjuster (Fireman's Carry Cutter) [8:24 min]

      Singles Match
      MsChif besiegte Cheerleader Melissa nach dem Desecrator (Arm-Scissored DDT) [15:03 min]

      Singles Match
      Allison Danger besiegte Beth Phoenix mit einer Inside Cradle [10:42 min]
      - Link zum Match

      Singles Match
      Mercedes Martinez vs Sara del Rey endete im Time Limit Draw [20:00 min]
      - Link zum Match

      Singles Match
      Daizee Haze besiegte Lacey mit dem Mind Trip (Snapmare Driver) [22:19 min]
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home
    • SHIMMER Vol. 2
      06.11.2005
      Eagles Club
      Berwyn,Illinois

      Singles Match
      Cindy Rogers besiegte Krissy Vaine mit dem TCB (Rear Naked Choke) [7:59 min]

      Singles Match
      Nikki Roxx besiegte Lexie Fyfe mit den Barbie Crusher (Hammerlock Guillotine Drop) [9:01 min]

      Tag Team Match
      Cheerleader Melissa & Tiana Ringer besiegten Ariel & Shantelle Taylor nach dem Air Raid Crash (Over the Shoulder Back to Belly Piledriver) von Melissa gegen Ariel [10:41 min]

      Singles Match
      Christie Ricci besiegte Amber O'Neal mit einem Northern Lights Suplex [7:18 min]

      Singles Match
      Allison Danger besiegte Rain mit der Shimmering Warlock (Shining Enzuigiri) [13:17 min]

      Singles Match
      Beth Phoenix besiegte MsChif mit dem Beth Valley Driver (Death Valley Driver) [9:27 min]

      4 Way Elimination Match
      Sara del Rey besiegte Daizee Haze,Lacey & Mercedes Martinez [17:11 min]
      - Mercedes Martinez eliminierte Lacey mit dem Fisherman Buster [12:54 min]
      - Daizee Haze eliminierte Mercedes Martinez mit einen Yakuza Kick [15.01 min]
      - Sara del Rey eliminierte Daizee Haze mit dem Royal Butterfly (Standing Double Underhook Hold into Double Underhook Suplex) [17:11 min]
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home
    • SHIMMER Vol. 3
      12.02.2006
      Eagles Club
      Berwyn,Illinois

      Singles Match
      Rain besiegte Nikki Roxx mit dem Rain Drop (Bridging Straight Jacket Electric Chair Drop) [9:13 min]

      Singles Match
      Lorelei Lee besiegte Malia Hosaka mit einer Oklahoma Roll [11:53 min]

      Singles Match
      Lexie Fyfe besiegte MsChif mit dem Attitude Adjuster (Firemans Carry Cutter) [10:41 min]

      3 Way Elimination Match
      Cindy Rogers besiegte Amber O'Neal & Tiana Ringer [7:22 min]
      - Cindy Rogers eliminierte Amber O'Neal mit einem Sitout Facebuster [5:04 min]
      - Cindy Rogers eliminierte Tiana Ringer mit dem TCB (Rear Naked Choke) [7:22 min]

      Singles Match
      Cheerleader Melissa besiegte Shantelle Taylor mit dem Air Raid Crash (Over the Shoulder Back to Belly Piledriver) [17:40 min]

      Singles Match
      Rebecca Knox besiegte Allison Danger mit dem Falcon Arrow (Sitout Suplex Slam) [22:54 min]

      Singles Match
      Sara del Rey besiegte Daizee Haze mit dem Bridging German Suplex [19:48 min]
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home
    • SHIMMER Vol. 4
      12.02.2006
      Eagles Club
      Berwyn,Illinois

      Singles Match
      Nikki Roxx besiegte Amber O'Neal mit dem Barbie Crusher (Hammerlock Guillotine Drop) [9:21 min]

      Singles Match
      Shantelle Taylor besiegte Ann Brookstone mit einer Inside Cradle [5:53 min]

      Tag Team Match
      Lexie Fyfe & Malia Hosaka besiegten Cindy Rogers & Lorelei Lee nach einem Double Flapjack gegen Lee [16:02 min]

      Singles Match
      Allison Danger besiegte Tiana Ringer mit einer Inside Cradle [13:43 min]

      Singles Match
      Sara del Rey besiegte Rain mit dem Royal Butterfly (Standing Double Underhook Hold into Double Underhook Suplex) [14:06 min]

      Falls Count Anywhere Match
      Cheerleader Melissa besiegte MsChif nach einem Steel Chair Assisted Inverted Cloverleaf [26:20 min]

      Singles Match
      Daizee Haze besiegte Rebecca Knox mit dem Mind Trip (Snapmare Driver) [20.13 min]
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home
    • SHIMMER Vol. 5
      21.05.2006
      Eagles Club
      Berwyn,Illinois

      Singles Match
      Rain besiegte Lorelei Lee mit dem Rain Drop (Bridging Straight Jacket Electric Chair Drop) [9:18 min]

      Singles Match
      MsChif besiegte Cindy Rogers mit dem Descrator (Arm-Scissored DDT) [7:59 min]

      Singles Match
      Amber O'Neal besiegte Serena Deeb mit einem Roll Up [8:12 min]

      Tag Team Match
      Lexie Fyfe & Malia Hosaka besiegten Ariel & Josie nach einem Double Gourdbuster gegen Ariel [11:59 min]

      Singles Match
      Allison Danger besiegte Cheerleader Melissa mit einer Inside Cradle [9:45 min]

      Singles Match
      Amazing Kong besiegte Nikki Roxx mit der Amazing Bomb (Sitout Powerbomb) [10:39 min]

      Singles Match
      Nikita besiegte Lacey mit einem Side Slam Backbreaker [14:56 min]

      2 out of 3 Falls Match
      Rebecca Knox besiegte Daizee Haze [2:1] [28:05 min]
      - Daizee Haze besiegte Rebecca Knox mit dem Yakuza Kick [0:1] [17:22 min]
      - Rebecca Knox besiegte Daizee Haze mit einem Roll Up [1:1] [23:10 min]
      - Rebecca Knox besiegte Daizee Haze mit einem Leglock [2:1] [28:05 min]

      No Time Limit Match
      Sara del Rey besiegte Mercedes Martinez mit dem Royal Butterfly (Standing Double Underhook Hold into Double Underhook Suplex) [21:56 min]
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home
    • SHIMMER Vol. 6
      21.05.2006
      Eagles Club
      Berwyn,Illinois

      Singles Match
      Serena Deeb besiegte Amber O'Neal mit einer Inside Cradle [7:28 min]

      6 Women Tag Team Match
      The Experience (Lexie Fyffe & Malia Hosaka) & Amazing Kong besiegten Ariel,Cindy Rogers & Josie nach dem Amazing Splash (Diving Splash) von Kong gegen Josie [16:48 min]

      Singles Match
      Nikki Roxx besiegte Lorelei Lee mit dem Barbie Crusher (Hammerlock Guillotine Drop) [8:58 min]

      Singles Match
      Daizee Haze besiegte Nikita mit einem Jackknife Pin [11:42 min]

      Pure Wrestling Rules Match
      Rebecca Knox besiegte Allison Danger nachdem sie bei einen Diving Crossbody von Danger in einen Pin durch rollte. [25:47 min]

      Tag Team Match
      The Minnesota Home Wrecking Crew (Lacey & Rain) besiegten Mercedes Martinez & Sara del Rey nach dem Implant DDT von Lacey gegen Martinez [15:56 min]

      Last Women Standing Match
      MsChif besiegte Cheerleader Melissa nach dem Desecrator (Arm-Scissored DDT) auf einen Stuhl [20:27 min]
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home
    • SHIMMER Vol. 7
      22.10.2006
      Eagles Club
      Berwyn,Illinois

      Singles Match
      Tiana Ringer besiegte Lorelei Lee mit dem South Palm Beach Driver (Fireman's Carry into Spinebuster) [5:29 min]

      Singles Match
      Ariel besiegte Cindy Rogers mit dem Dariel (Arm Trap Cutter) [8:42 min]

      Tag Team Match
      The Experience (Lexie Fyfe & Malia Hosaka) besiegten Portia Perez & Serena Deeb nach einem Double Gourdbuster gegen Perez [7:01 min]

      Singles Match
      MsChif besiegte Rain durch DQ nachdem Rain eine Stahlkette benutzte [8:30 min]

      Singles Match
      Allison Danger besiegte Amber O'Neal mit einem STF [12:20 min]

      Singles Match
      Nikki Roxx besiegte Lacey mit dem Barbie Crusher (Hammerlock Guillotine Drop) [15:00 min]

      Singles Match
      Mercedes Martinez besiegte LuFisto mit dem Fisherman Buster [13:05 min]

      Singles Match
      Sara del Rey besiegte Nattie Neidhart mit dem Royal Butterfly (Standing Double Underhook Hold into Double Underhook Suplex) [18:47 min]

      Singles Match
      Cheerleader Melissa besiegte Daizee Haze mit dem Kudo Driver (Back to Back Double Underhook Piledriver) [22:01 min]
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home
    • SHIMMER Vol. 8
      22.10.2006
      Eagles Club
      Berwyn,Illinois

      Singles Match
      Sara del Rey besiegte Lorelei Lee mit dem Royal Butterfly (Standing Double Underhook Hold into Double Underhook Suplex) [2:18 min]

      Singles Match
      Cindy Rogers besiegte Serena Deeb mit dem TCB (Rear Naked Choke) [6:23 min]

      Singles Match
      LuFisto besiegte Allison Danger mit dem Connichiwa (Rear Naked Choke) [8:12 min]

      Singles Match
      Nikki Roxx besiegte Malia Hosaka mit einem Roll Up [11:21 min]

      Singles Match
      Lexie Fyfe besiegte Lorelei Lee mit dem Attitude Adjuster (Fireman's Carry Cutter) [6:23 min]

      Singles Match
      Amber O'Neal besiegte Josie mit dem STO'Neal (STO) [10:29 min]

      Singles Match
      Nattie Neidhart besiegte Ariel mit dem Sharpshooter [14:31 min]

      Singles Match
      Daizee Haze besiegte Tiana Ringer mit dem Yakuza Kick (Running Corner Big Boot) [13:51 min]

      Tag Team Match
      The Minnesota home Wrecking Crew (Lacey & Rain) besiegten Cheerleader Melissa & MsChif nach dem Implant DDT von Lacey gegen MsChif [15:06 min]

      Singles Match
      Mercedes Martinez besiegte Sara del Rey mit dem Saito Suplex [18:49 min]
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home
    • SHIMMER Vol. 9
      07.04.2007
      Eagles Club
      Berwyn,Illinois

      Singles Match
      Eden Black besiegte Rain mit dem Garden of Eden (Triangle Choke) [12:09 min]

      Singles Match
      Ariel besiegte Alexa Thatcher mit dem Dariel (Arm Trap Cutter) [5:55 min]

      Tag Team Match
      The Experience (Lexie Fyfe & Malia Hosaka) besiegten Allison Danger & Cindy Rogers nach dem Double Gourdbuster gegen Danger [15:12 min]

      Singles Match
      Portia Perez besiegte Josie nachdem sie eine Stahlkette benutzte [7:39 min]

      Singles Match
      Nikki Roxx besiegte Tiana Ringer mit dem Barbie Crusher (Hammerlock Guillotine Drop) [10:24 min]

      Singles Match
      Daizee Haze besiegte Amber O'Neal mit dem Yakzua Kick (Running Corner Big Boot) [8:41 min]

      Singles Match
      Lacey besiegte Serena Deeb mit dem Implant DDT [15:59 min]

      Singles Match
      Amazing Kong besiegte MsChif mit der Amazing Bomb (Sitout Powerbomb) [12:22 min]
      - Link zum Match

      Singles Match
      Sara del Rey besiegte Cheerleader Melissa mit dem Royal Butterfly (Standing Double Underhook Hold into Double Underhook Suplex) [19.18 min]
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home
    • SHIMMER Vol. 10
      07.04.2006
      Eagles Club
      Berwyn,Illinois

      Singles Match
      Ariel besiegte Portia Perez mit dem Dariel (Arm Trap Cutter) [5:10 min]

      4 Way Match
      Rain besiegte Alexa Thatcher,Josie & Malia Hosaka nach dem Rain Drop (Inverted DDT) gegen Thatcher [8.56 min]

      Singles Match
      Cindy Rogers besiegte Allison Danger mit einem Roll Up [12:01 min]

      Singles Match
      MsChif (/w Daffney) besiegte Amber O'Neal mit dem Desecrator (Arm-Scissored DDT) [6:39 min]

      Singles Match
      Serena Deeb besiegte Lexie Fyfe mit einem Roll Up [7:39 min]

      Singles Match
      Tiana Ringer besiegte Eden Black mit dem South Palm Beach Driver (Firemans Carry into Spinebuster) [9:53 min]

      Singles Match
      Cheerleader Melissa besiegte Lacey mit dem Air Raid Crash (Over the Shoulder Back to Belly Piledriver) [10:34 min]

      Singles Match
      Amazing Kong besiegte Daizee Haze mit dem Amazing Splash (Diving Splash) [11:05 min]

      Singles Match
      Sara del Rey besiegte Nikki Roxx mit dem Royal Butterfly (Standing Double Underhook Hold into Double Underhook Suplex) [17:54 min]
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home
    • Original von Misawa~
      SHIMMER Volume 6
      21.05.2006
      Eagles Club
      Berwyn,Illinois



      Oh Yeah, damit hat alles damals begonnen; die magische SHIMMER Vol.6. Das war der Beginn der SHIMmania. Ich kannte damals nur das (heute noch grauenvolle) Damenwrestling der WWE, und dann DAS. Last Woman Standing mit Blut und Brawl Outside, technische Rafinesse bei den Homwreckers gegen Sara und Mercedes, dazu Daizee Haze.

      Das war toll; seitdem alle Volumes gesehen, bei sechs Tapings LIVE dabei gewesen. Schön das nochmal zu lesen!
    • SHIMMER Vol. 11
      01.06.2007
      Eagles Club
      Berwyn,Illinois

      SHIMMER Title Tournament First Round Match
      Malia Hosaka besiegte Allison Danger mit dem Figure Four Leglock [9:21 min]

      SHIMMER Title Tournament First Round Match
      Daizee Haze besiegte Portia Perez mit dem Mind Trip (Snapmare Driver) [5:46 min]

      SHIMMER Title Tournament First Round Match
      Sara del Rey besiegte Cindy Rogers mit einem Cross-Armed German Suplex [10:46 min]

      SHIMMER Title Tournament First Round Match
      Alicia besiegte Ariel mit dem Michinoku Driver II [6:16 min]

      SHIMMER Title Tournament First Round Match
      MsChif (/w Daffney) besiegte Lexie Fyfe mit dem Desecrator (Arm-Scissored DDT) [8:22 min]

      SHIMMER Title Tournament First Round Match
      Sarah Stock besiegte Cheerleader Melissa mit einer Victory Roll [8:28 min]

      SHIMMER Title Tournament First Round Match
      Lacey besiegte Eden Black mit dem Implant DDT [10:57 min]

      SHIMMER Title Tournament First Round Match
      Nikki Roxx besiegte Rain mit dem Barbie Crusher (Hammerlock Guillotine Drop) [8:10 min]

      SHIMMER Title Tournament Quarter Final Match
      Daizee Haze besiegte Malia Hosaka mit dem Heart Punch [9:00 min]

      SHIMMER Title Tournament Quarter Final Match
      Sara del Rey besiegte Alicia mit dem Royal Butterfly (Standing Double Underhook Hold into Double Underhook Suplex) [9:00 min]

      SHIMMER Title Tournament Quarter Final Match
      Sarah Stock besiegte MsChif (/w Daffney) mit einen Tiger Driver (Sitout Double Underhook Powerbomb) [9:10 min]

      SHIMMER Title Tournament Quarter Final Match
      Lacey besiegte Nikki Roxx mit dem Implant DDT [15:12 min]
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home
    • SHIMMER Vol. 12
      02.06.2007
      Eagles Club
      Berwyn,Illinois

      Singles Match
      Josie besiegte Alicia mit einem Roll Up [6:34 min]

      SHIMMER Title Tournament Semi Final Match
      Lacy besiegte Daizee Haze mit dem Implant DDT [14:06 min]

      SHIMMER Title Tournament Semi Final Match
      Sara del Rey besiegte Sarah Stock mit dem Piledriver [19:52 min]

      Street Fight Match
      Allison Danger besiegte Cindy Rogers mit einem STO [13:12 min]

      4 Way Match
      Nikki Roxx besiegte Ariel,Eden Black & Portia Perez nach dem Barbie Crusher (Hammerlock Guillotine Drop) gegen Eden Black [9:07 min]

      Singles Match
      Rain besiegte Serena Deeb mit dem Acid Rain ( Bridging Cross Armed Electric Chair Drop) [9:57 min]

      Tag Team Match
      Cheerleader Melissa & MsChif (/w Daffney) besiegten The Experience (Lexie Fyfe & Malia Hosaka) nach dem Unhallowed Grave (Springboard Moonsault) von MsChif gegen Hosaka [18:12 min]

      SHIMMER Title Tournament Final Match
      Sara del Rey besiegte Lacey mit dem Piledriver [19.37 min]
      ----> TITELWECHSEL!
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home
    • SHIMMER Vol. 13
      02.06.2007
      Eagles Club
      Berwyn,Illinois

      Singles Match
      Serena Deeb besiegte Alicia mit dem Spear [10:15 min]

      Singles Match
      Malia Hosaka besiegte Josie mit dem Frankensteiner [6:11 min]

      Singles Match
      MsChif (/w Daffney) besiegte Portia Perez mit dem Obliteration (Turnbuckle Hung Piledriver) [6:20 min]

      Singles Match
      Eden Black besiegte Lexie Fyfe mit dem Garden of Eden (Triangle Choke) [7:45 min]

      Singles Match
      Cheerleader Melissa besiegte Ariel mit dem Air Raid Crash (Over the Shoulder Back to Belly Piledriver) [10:15 min]

      Singles Match
      Sarah Stock besiegte Daizee Haze mit dem Tiger Driver (Sitout Double Underhook Powerbomb) [18:08 min]

      Dog Collar Chain Match
      Cindy Rogers besiegte Allison Danger via Stipulation [15:10 min]

      Tag Team Match
      Nikki Roxx & Sara del Rey besiegten The Minnesota Home Wrecking Crew (Lacey & Rain) nach dem Royal Butterfly (Standing Double Underhook Hold into Double Underhook Suplex) von del Rey gegen Rain [11:53 min]
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home
    • SHIMMER Vol. 14 - Hot Summer Nights
      01.07.2007
      Citrus Country Auditorium
      Inverness,Florida

      Die Show began mit einen 10 Bell Salute für "Sensational" Sherri Martel.

      2 out of 3 Falls Match
      Cindy Rogers besiege Allison Danger [2:1] [20:52 min]
      - Cindy Rogers besiegte Allison Danger mit einem Roll Up [1:0] [0:09 min]
      - Allison Danger besiegte Cindy Rogers mit derm Shimmering Warlock (Shining Enzuigiri) [1:1] [11:10 min]
      - Cindy Rogers besiegte Allison Danger mit der TCB (Rear Naked Choke) [2:0] [20:52 min]

      Singles Match
      Ariel besiegte Amber O'Neal mit dem Dariel (Arm Trap Cutter) [9:20 min]

      Singles Match
      Lexie Fyfe besiegte Daffney mit einem Leglock [6:35 min]

      Singles Match
      Serena Deeb besiegte Malia Hosaka mit dem Spear [11:32 min]

      Singles Match
      Cheerleader Melissa besiegte Rain mit dem Air Raid Crash (Over the Shoulder Back to Belly Piledriver) [14:18 min]

      Singles Match
      Daizee Haze besiegte MsChif mit einem Roll Up [17:46 min]

      Singles Match
      Amazing Kong besiegte Nikki Roxx mit der Amazing Press (Diving Splash) [14:43 min]

      SHIMMER Title Match
      Sara del Rey (c) besiegte Lacey mit dem Royal Butterfly (Standing Double Underhook Hold into Double Underhook Suplex) [29:12 min]
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home
    • SHIMMER Vol. 15
      13.10.2007
      Eagles Club
      Berwyn,Illinois

      Singles Match
      Eden Black besiegte Amber O'Neal mit dem Garden of Eden (Triangle Choke) [9:43 min]

      Tag Team Match
      The Canadian Ninjas (Nicole Matthews & Portia Perez) besiegten Ashley Lane & Lorelei Lee nach einem Roll Up von Perez gegen Lane [4:42 min]

      Singles Match
      Jetta besiegte Serena Deeb mit einem Straight Jacket Hold [9:51 min]

      Singles Match
      Allison Danger besiegte Cindy Rogers mit der Old School Expulsion (Inverted Facelock Neckbreaker) [7:24 min]

      Tag Team Match
      The Minnesota Home Wrecking Crew (Lacey & Rain) besiegten Ariel & Josie nach der Double Tomikaze gegen Josie [11:03 min]

      Singles Match
      Cheerleader Melissa besiegte Alexa Thatcher mit dem Kudo Driver (Back to Back Double Underhook Piledriver) [10:20 min]

      Tag Team Match
      The Experience (Lexie Fyfe & Malia Hosaka) besiegten The Scream Queens (Daffney & MsChif) nach dem Double Gourdbuster gegen Daffney [11:16 min]

      SHIMMER Title Number One Contender Match
      Sarah Stock besiegte Daizee Haze mit einer Victory Roll [18:56 min]

      SHIMMER Title Match
      Sara del Rey (c) besiegte Amazing Kong nachdem Kong bis zum 10 Count des Refs nicht mehr aufstand. [16:31 min]
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home
    • SHIMMER Vol. 16
      13.10.2007
      Eagles Club
      Berwyn,Illinois

      Singles Match
      Lorelei Lee besiegte Amber O'Neal mit einer Oklahoma Roll [9:44 min]

      Tag Team Match
      Ariel & Josie besiegten The Canadian Ninjas (Nicole Matthews & Portia Perez) mit einen Spinebuster/Blockbuster Combo gegen Perez [10:04 min]

      Singles Match
      Alexa Thatcher besiegte Ashley Lane mit dem Heart Kick (Shoot Kick to the Face) [4:55 min]

      Tag Team Match
      The Experience (Lexie Fyfe & Malia Hosaka) besiegten Allison Danger & Serena Deeb nach dem Double Gourdbuster gegen Deeb [11:57 min]

      Singles Match
      Cindy Rogers besiegte Daffney mit dem TCB (Rear Naked Choke) [5:39 min]

      6 Women Tag Team Match
      Daizee Haze,Eden Black & MsChif besiegten The International Home Wrecking Crew (Jetta,Lacey & Rain) nach dem Yakuza Kick (Running Corner Big Boot) von Haze gegen Jetta [23:01 min]

      Singles Match
      Amazing Kong besiegte Cheerleader Melissa mit der Amazing Press (Diving Splash) [8:56 min]

      SHIMMER Title 2 out of 3 Falls Match
      Sara del Rey (c) besiegte Sarah Stock [2:1] [21:35 min]
      - Sara del Rey besiegte Sarah Stock mit dem German Suplex [1:0] [9:20 min]
      - Sarah Stock besiegte Sara del Rey mit einem Sunset Flip [1:1] [17:50 min]
      - Sara del Rey besiegte Sarah Stock mit einem Roll Up [2:1] [21:35 min]
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home
    • SHIMMER Vol. 17
      26.04.2008
      Eagles Club
      Berwyn,Illinois

      Tag Team Match
      The International Home Wrecking Crew (Jetta & Rain) besiegten Danyah & Jennifer Blake mit dem Straight Jacket Choke von Jetta gegen Danyah [12:36 min]

      Singles Match
      Shark Girl besiegte Nicole Matthews mit dem Single Knee Facebreaker [6:59 min]

      Tag Team Match
      The Experience (Lexie Fyfe & Malia Hosaka) besiegten Ashley Lane & Nevaeh mit einem Double Pedigree gegen Nevaeh [10:14 min]

      Singles Match
      Amber O'Neal besiegte Lorelei Lee mit einem Roll Up [5:35 min]

      Singles Match
      Daizee Haze besiegte Cindy Rogers mit dem Daizee Cutter (Springboard Cutter) [10:04 min]

      Singles Match
      Ariel besiegte Amazing Kong durch DQ nachdem Kong dem Referee eine Powerbomb verpasste. [8:34 min]

      Singles Match
      Mercedes Martinez besiegte Wesna Busic mit dem Fisherman Buster [12:35 min]

      Singles Match
      Sarah Stock besiegte Lacey mit dem Tiger Driver (Sitout Double Underhook Powerbomb) [17:39 min]

      Tag Team Match
      Cheerleader Melissa & MsChif besiegten The Dangerous Angels (Allison Danger & Sara del Rey) nach dem Air Raid Crash (Over the Shoulder Back to Belly Piledriver) von Melissa gegen Danger [24:45 min]
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home
    • Ich wusste gar nicht, das Portia & Nicole bereits seit 2007 taggen. Das sie bereit schon einige Jahre ein Tag Team sind war mir klar, aber das es schon fast 7 sind, ist schon krass.:respekt:

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Hawkeye ()

    • SHIMMER Vol. 18
      26.04.2008
      Eagles Club
      Berwyn,Illinois

      Singles Match
      Shark Girl besiegte Amber O'Neal mit dem Chummer (Stunner) [7:01 min]

      Singles Match
      Nicole Matthews besiegte Lorelei Lee mit dem Vancouver Maneuver (Rolling Cutter) [7:34 min]

      Singles Match
      Daizee Haze besiegte Jetta mit dem Mind Trip (Snapmare Driver) [11:18 min]

      Tag Team Match
      The Experience (Lexie Fyfe & Malia Hosaka) besiegten Danyah & Jennifer Blake nach dem Double Gourdbuster gegen Blake [9:51 min]

      Singles Match
      Ariel besiegte Cat Power mit dem Dariel (Arm Trap Cutter) [5:09 min]

      Singles Match
      Mercedes Martinez besiegte Cindy Rogers mit dem Fisherman Buster [12:35 min]

      Tag Team Match
      Ashley Lane & Nevaeh besiegten The Minnesota Home Wrecking Crew (Lacey & Rain) nach einer STO/Big Boot Combo gegen Rain [12:12 min]

      Singles Match
      Amazing Kong besiegte Wesna Busic mit der Amazing Bomb (Sitout Powerbomb) [10:20 min]

      Singles Match
      Cheerleader Melissa besiegte Sarah Stock mit dem Kudo Driver (Back to Back Double Underhook Piledriver) [20:23 min]

      SHIMMER Title Match
      MsChif besiegte Sara del Rey (c) mit dem Desecrator (Arm-Scissored DDT) [16:21 min]
      -----> TITELWECHSEL!
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home