PROGRESS Chapter 82 Results

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    Mitarbeiter gesucht! Meldet Euch bei Interesse bei unserem Misawa

    • PROGRESS Chapter 82 Results

      PROGRESS Chapter 82: Unboxing Live! 3 - A Dukla Prague Away Krr
      30.12.2018
      Electric Ballroom
      London,England


      PROGRESS Atlas Title Match
      Trent Seven (c) besiegte Los Federales Santos Jr. mit dem Seventh Heaven (Piledriver) [12:48 min]

      6 Way Match
      Chris Ridgeway besiegte Jody Fleisch,Mark Haskins (/w Vicky Haskins),Shigehiro Irie,SPike Trivet & Travis Banks nach einer Rings of Saturn/Octopus Hold Combo gegen Irie [14:48 min]

      PROGRESS Women's Title Match
      Jordynne Grace besiegte Jinny (c) (/w Laura Di Matteo) [12:22 min]
      -----------> TITLEWECHSEL!

      Death Match
      Drew Parker besiegte Chris Brookes mit einem Small Package Driver [18:27 min]

      PROGRESS Tag Team Titles Match
      The Swords of Essex (Paul Robinson & Will Ospreay) besiegten Aussie Open (Kyle Fletcher & Mark Davis) (c) [22:36 min]
      ------------> TITLEWECHSEL!

      Singles Match
      Eddie Dennis besiegte Marcel Barthel mit dem Next Stop Driver [13:39 min]

      Singles Match
      Pete Dunne besiegte Tyler Bate mit dem Triangle Hold [33:55 min]
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home