ROH 17th Anniversary Show Results

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    Mitarbeiter gesucht! Meldet Euch bei Interesse bei unserem Misawa

    Es gibt 1 Antwort in diesem Thema. Der letzte Beitrag () ist von Misawa~.

    • ROH 17th Anniversary Show Results

      ROH 17th Anniversary Show
      15.03.2019
      Sam's Town Hotel & Gambling Hall
      Las Vegas,Nevada


      Singles Match
      Marty Scurll besiegte Kenny King nach einem Schlag mit dem Regenschirm [12:44 min]

      ROH World Television Title Match
      Jeff Cobb (c) besiegte Shane Taylor mit dem Tour of the Islands (Reverse Spin Scoop Powerslam) [13:27 min]

      ROH Women of Honor World Title Match
      Mayu Iwatani (c) (/w Sumie Sakai) besiegte Kelly Klein (/w Camp Klein) mit einem Roll Up [8:49 min]

      ROH World Title Match
      Jay Lethal (c) vs Matt Taven endete im Time Limit Draw [60:00 min]

      Singles Match
      Rush besiegte Bandido mit dem Bull Horn (Running Corner Dropkick) [15:05 min]

      ROH World Tag Team Titles No DQ Match
      Villain Enterprises (Brody King & PCO) besiegten The Briscoes (Jay & Mark Briscoe) (c) nach dem Moonsault von PCO gegen Jay Briscoe [19:10 min]
      ----------> TITLEWECHSEL!
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home