ROH Honor for All 2019 Results

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    Mitarbeiter gesucht! Meldet Euch bei Interesse bei unserem Misawa

    • ROH Honor for All 2019 Results

      ROH Honor for All 2019
      25.08.2019
      Nashville Fairgrounds Arena
      Nashville,Tennessee


      3 Way Tag Team Match
      The Bouncers (The Beer City Bruiser & Brian Milonas) besiegten Coast 2 Coast (LSG & Shaheem Ali) + Felino & Okumura nach der Closing Time (Bearhug/Second Rope Diving Leg Drop Combo) gegen Ali [9:35 min]

      Tag Team Match
      Dalton Castle & Joe Hendry besiegten Shinobi Shadow Squad (Cheeseburger & Eli Isom) nach einem Codebreaker (Double Knee Facebreaker) von Hendry gegen Isom [9:58 min]

      4 Way Match
      Angelina Love (/w Mandy Leon) besiegte Damaris Dawkins,Jenny Rose & Sumie Sakai nach der Botox Injection (Bicycle Kick) gegen Dawkins [4:59 min]

      Singles Match
      PJ Black besiegte Silas Young (/w Josh Woods) mit einem Roll Up [8:56 min]

      Singles Match
      Rush besiegte Vinny Marseglia mit dem Bull's Horns (Running Corner Dropkick) [11:41 min]

      ROH World Television Title Match
      Shane Taylor (c) besiegte Chase Owens mit dem Greetings from 216 (Over the Shoulder Reverse Piledriver) [12:04 min]

      ROH World Tag Team Titles Match
      The Briscoes (Jay & Mark Briscoe) (c) besiegten The Rock 'n' Roll Express (Ricky Morton & Robert Gibson) nach dem Froggy Bow (Frog Splash Elbow Drop) von Mark Briscoe gegen Morton [8:47 min]

      ROH World Tag Team Titles #1 Contender Match
      Lifeblood (Bandido & Mark Haskins) besiegten Villain Enterprises (Brody King & Marty Scurll) nach dem Sharpshooter von Haskins gegen Scurll [14:13 min]

      Defy or Deny 4 Way Elimination Match
      Jeff Cobb besiegte Jay Lethal,Kenny King (/w Amy Rose) & Matt Taven [18:33 min]
      - Matt Taven wurde durch DQ eliminiert nach einem Title Shot gegen Jeff Cobb [16:12 min]
      - Kenny King eliminierte Jay Lethal mit dem Royal Flush (Fireman's Carry Side Slam) [16:44 min]
      - Jeff Cobb eliminierte Kenny King mit dem Tour of the Islands (Reverse Spin Scoop Powerslam) [18:33 min]
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home