Impact Wrestling Results vom 29.04.2021

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    Mitarbeiter gesucht! Meldet Euch bei Interesse bei unserem Misawa

    • Impact Wrestling Results vom 29.04.2021

      Impact Wrestling
      29.04.2021
      Skyway Studios
      Nashville, Tennessee


      Pre Show

      Singles Match
      James Storm (/w Chris Sabin) besiegte Deaner mit dem Last Call (Superkick) [10:19 min]

      ------------------------------------------------------------------

      Main Show

      Under Siege Qualification Match
      Chris Bey besiegte Jake Something mit einem Roll Up [6:01 min]

      Singles Match
      W. Morrissey besiegte Sam Beale mit einer Powerbomb [1:33 min]

      Singles Match
      Taylor Wilde besiegte Kimber Lee (/w Susan) mit einem Indian Deathlock [6:07 min]

      Impact X-Divison Title Match
      Josh Alexander (c) besiegte Ace Austin (/w Madman Fulton) mit einem Ankle Lock [11:15 min]

      Under Siege Qualification Match
      Matt Cardona besiegte Brian Myers mit dem Radio Silence (Jumping Leg Lariat) [6:46 min]

      Under Siege Qualification Match
      Eddie Edwards vs Sami Callihan endete im No Contest nachdem Doc Gallows, Karl Anderson & Kenny Omega in das Match eingriffen [5:40 min]
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home