Impact Wrestling Results vom 13.05.2021

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    Mitarbeiter gesucht! Meldet Euch bei Interesse bei unserem Misawa

    • Impact Wrestling Results vom 13.05.2021

      Impact Wrestling
      13.05.2021
      Skyway Studios
      Nashville, Tennessee


      Pre Show

      Singles Match
      Tasha Steelz (/w Kiera Hogan) besiegte Jordynne Grace (/w Rachael Ellering) mit einem Crucifix Driver [10:24 min]

      --------------------------------------------------------------

      Main Show

      Impact Knockouts Title Number One Contender Match
      Havok besiegte Rosemary (/w Black Taurus & Crazzy Steve) mit dem Tombstone Piledriver (Kneeling Reverse Piledriver) [6:07 min]

      Impact X-Division Title Number One Contender 6 Man Scramble Match
      El Phantasmo besiegte Ace Austin (/w Madman Fulton), Acey Romero (/w Larry D), Petey Williams, Rohit Raju (/w Shera) & TJP nach dem CR II (Double Arm Trap Belly to Back Inverted Mat Slam) gegen Williams [6:46 min]

      Singles Match
      Willie Mack besiegte Sam Beale mit dem 6 Star Frog Splash [3:20 min]

      Singles Match
      David Finlay (/w Eddie Edwards & Juice Robinson) besiegte Karl Anderson (/w Doc Gallows, Don Callis & Kenny Omega) durch DQ nachdem Kenny Omega in das Match eingriff [5:41 min]

      Singles Match
      Brian Myers besiegte Crazzy Steve (/w Black Taurus & Rosemary) mit einem Roll Up [2:44 min]

      6 Man Tag Team Match
      Chris Bey, Moose & Sami Callihan besiegten Chris Sabin, Matt Cardona & Trey Miguel nach dem Package Piledriver von Callihan gegen Sabin [11:11 min]
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home