Warrior Wrestling 23 Results

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    Mitarbeiter gesucht! Meldet Euch bei Interesse bei unserem Misawa

    • Warrior Wrestling 23 Results

      Warrior Wrestling 23
      18.06.2022
      DeltaPlex Arena & Conference Center
      Grand Rapids, Michigan


      Singles Match
      Brian Cage besiegte KC Navarro [9:44 min]

      Singles Match
      Chelsea Green besiegte Tootie Lynn [7:48 min]

      Tag Team Match
      Violence is Forever (Dominic Garrini & Kevin Ku) besiegten Dante Leon & Myron Reed [12:31 min]

      Warrior Wrestling Lucha Title Match
      Sam Adonis (c) besiegte Ray Leon [11:47 min]

      Warrior Wrestling Women's Title Match
      Athena (c) besiegte AQA (/w Frank the Clown) [12:29 min]

      Warrior Wrestling Title War of Attrition Match
      KC Navarro besiegte Brian Cage, Brian Pillman Jr., Jake Something, Jeff Cobb, Lance Archer, Sam Adonis, Swerve Strickland & Will Ospreay (c) [32:27 min]
      ----------> TITELWECHSEL!
      - 8 Man Tag Team Match: Brian Pillman Jr., Jake Something, Swerve Strickland & Will Ospreay besiegten Brian Cage, Jeff Cobb, Lance Archer & Sam Adonis
      - Tag Team Match: Brian Pillman Jr. & Will Ospreay besiegten Jake Something & Swerve Strickland
      - 3 Way Match: KC Navarro besiegte Brian Pillman Jr. & Will Ospreay
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home