AEW Rampage #52 Results

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    Mitarbeiter gesucht! Meldet Euch bei Interesse bei unserem Misawa

    Es gibt 1 Antwort in diesem Thema. Der letzte Beitrag () ist von Misawa~.

    • AEW Rampage #52 Results

      AEW Rampage #52
      05.08.2022
      Van Andel Arena
      Grand Rapids, Michigan


      Interim AEW World Title Eliminator Match
      Jon Moxley besiegte Mance Warner mit dem Bulldog Choke (Bridging Reverse Chinlock) [11:37 min]

      Singles Match
      Konosuke Takeshita besiegte Ryan Nemeth (/w Peter Avalon) mit dem Leaping High Knee [1:41 min]

      Singles Match
      Madison Rayne besiegte Leila Grey (/w Stokely Hathaway) mit dem Cross Rayne (Rolling Cutter) [8:25 min]

      Street Fight Tag Team Match
      Swerve In Our Glory (Keith Lee & Swerve Strickland) besiegten Josh Woods & Tony Nese (/w Mark Sterling) nach dem Swerve Stomp (Diving Double Foot Stomp) von Strickland gegen Nese [12:53 min]
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home