NXT Results vom 28.03.2023

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    Mitarbeiter gesucht! Meldet Euch bei Interesse bei unserem Misawa

    • NXT Results vom 28.03.2023

      NXT
      28.03.2023
      WWE Performance Center
      Orlando, Florida


      NXT North American Title Qualifying Battle Royal
      Axiom besiegte Apollo Crews, Bryson Montana, Charlie Dempsey, Dabba-Kato, Damon Kemp, Dante Chen, Dijak, Drew Gulak, Edris Enofe, Hank Waller, Javier Bernal, Jinder Mahal, Malik Blade, Nathan Frazer, Odyssey Jones, Oro Mensah, Quincy Elliott, SCRYPTS & Xyon Quinn [14:29 min]

      Singles Match
      Tyler Bate (/w Chase U) besiegte Von Wagner (/w Mr. Stone) mit dem Spinny Boi [4:03 min]

      Singles Match
      Elektra Lopez besiegte Valentina Feroz mit dem Elektra Shock [2:03 min]

      Singles Match
      Eddy Thorpe besiegte Myles Borne mit dem Snap Swinging Neckbreaker [3:04 min]

      NXT Women's Title Last Chance Qualifying Triple Threat Match
      Indi Hartwell besiegte Ivy Nile & Sol Ruca mit dem Running Forarm Strike to the Back of the Head gegen Nile [4:06 min]

      Singles Match
      Drew Gulak (/w Charlie Dempsey) besiegte Hank Waller mit einem Small Package [5:51 min]

      Tag Team Match
      Channing Lorenz & Tony D'Angelo besiegten Brooks Jensen & Josh Briggs nach einem Double Team Pop Up Belly to Back Suplex gegen Jensen [9:57 min]
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home