ROH HonorClub TV #07 Results

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    Mitarbeiter gesucht! Meldet Euch bei Interesse bei unserem Misawa

    • ROH HonorClub TV #07 Results

      ROH HonorClub TV #07
      13.04.2023
      Ryan Center
      Kingston, Rhode Island


      Singles Match
      Mark Briscoe besiegte Ari Daivari (/w Josh Woods, Mark Sterling & Tony Nese) mit dem Jay Driller (Double Underhook Piledriver) [6:06 min]

      Singles Match
      Skye Blue besiegte Kelly Madan mit dem Skye Fall (Twisting Reverse STO) [2:02 min]

      Singles Match
      Darius Martin besiegte Mike Bennett (/w Maria Kanellis-Bennett & Matt Taven) durch DQ nachdem Matt Taven in das Match eingriff [4:55 min]

      Singles Match
      Wheeler Yuta besiegte Tracy Williams mit einem Arm Trap Dragon Sleeper [5:06 min]

      Tag Team Match
      Alex Coughlin & Katsuyori Shibata besiegten The WorkHorsemen (Anthony Henry & JD Drake) nach dem PK (Shoot Kick) von Shibata gegen Drake [8:47 min]

      Singles Match
      Willow Nightingale besiegte Little Mean Kathleen mit einem Running Powerslam [1:49 min]

      Singles Match
      Stu Grayson (/w Evil Uno) besiegte Tony Nese (/w Mark Sterling) nach dem Knightfall (Torture Rack into Backbreaker onto Knee) [7:15 min]

      ROH Women's World Title Proving Ground Match
      Athena besiegte Ashley D'Amboise mit dem O-Face (Diving Corkscrew Stunner) [5:13 min]

      ROH World Title Match
      Claudio Castagnoli (c) besiegte Metalik mit dem Gotch Style Neutralizer [12:02 min]
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home