NXT Results vom 02.05.2023

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    Mitarbeiter gesucht! Meldet Euch bei Interesse bei unserem Misawa

    Es gibt 1 Antwort in diesem Thema. Der letzte Beitrag () ist von Misawa~.

    • NXT Results vom 02.05.2023

      NXT
      02.05.2023
      WWE Performance Center
      Orlando, Florida


      NXT North American Title Match
      Wes Lee (/w Tyler Bate) (c) besiegte Drew Gulak (/w Charlie Dempsey) mit dem Cardiac Kick [5:22 min]

      Singles Match
      Jacy Jayne besiegte Gigi Dolin mit dem Discus Bicycle Kick [3:19 min]

      Singles Match
      Axiom besiegte SCRYPTS mit dem Golden Ratio [4:15 min]

      Singles Match
      JD McDonagh besiegte Dragon Lee mit dem Devil Inside [15:01 min]

      Singles Match - If Gacy wins,The Dyad will get a NXT Tag Team Title Match. If Gacy loses, The Dyad won't get a Title Match as lons as Gallus are Champs
      Joe Gacy (/w The Schism) besiegte Joe Coffey (/w Mark Coffey & Wolfgang) mit der Upside Down World [3:23 min]

      Singles Match
      Dani Palmer besiegte Tatum Paxley mit einem Frog Splash [3:58 min]

      NXT Women's Tag Team Titles Match
      Alba Fyre & Isla Dawn (c) besiegten Katana Chance & Kayden Carter nach einer Gory Bomb + Reverse STO Combo gegen Chance [9:18 min]
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home