NXT Results vom 06.06.2023

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    Mitarbeiter gesucht! Meldet Euch bei Interesse bei unserem Misawa

    • NXT Results vom 06.06.2023

      NXT
      06.06.2023
      WWE Performance Center
      Orlando, Florida


      6 Person Tag Team Match
      The Schism (Ava, Jagger Reid & Rip Fowler) besiegten The Diamond Mine (Brutus Creed, Ivy Nile & Julius Creed) nach einem Headbutt von Ava gegen Ivy [13:26 min]

      Singles Match
      Blair Davenport besiegte Dani Palmer mit dem Falcon Arrow [3:01 min]

      Singles Match
      Baron Corbin besiegte Trick Williams mit dem End of Days [11:26 min]

      Singles Match
      Mustafa Ali besiegte Joe Gacy mit dem 450 Splash [3:11 min]

      Singles Match
      Eddy Thorpe besiegte Damon Kemp mit einem Bridging German Suplex [4:06 min]

      Singles Match
      SCRYPTS besiegte Dabba-Kato mit einem Roll Up [2:51 min]

      NXT Women's Title Number One Contender Battle Royal Match
      Thea Hail besiegte Brooklyn Barlow, Cora Jade, Dana Brooke, Elektra Lopez, Fallon Henley, Gigi Dolin, Jacy Jayne, Jakara Jackson, Kelani Jordan, Kiana James, Lash Legend, Lola Vice, Lyra Valkyria, Roxanne Perez, Tatum Paxley, Valentina Feroz & Yulisa Leon [13:05 min]
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home