NXT Results vom 07.11.2023

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    Mitarbeiter gesucht! Meldet Euch bei Interesse bei unserem Misawa

    • NXT Results vom 07.11.2023

      NXT
      07.11.2023
      WWE Performance Center
      Orlando, Florida


      NXT Heritage Cup 2 out of 3 Falls Match
      Noam Dar (/w Meta-Four) (c) besiegte Akira Tozawa (/w Alpha Academy) [2:1] [10:27 min]
      - Round 1: Akira Tozawa vs Noam Dar endete im Draw [0:0] [3:00 min]
      - Round 2: Noam Dar besiegte Akira Tozawa mit einem Roll Up [1:0] [0:30 min]
      - Round 3: Akira Tozawa vs Noam Dar endete im Draw [0:1] [3:00 min]
      - Round 4: Akira Tozawa besiegte Noam Dar mit einem Ankle Lock [1:1] [1:37 min]
      - Round 5: Noam Dar besiegte Akira Tozawa mit dem Nova Roller [2:1] [2:20 min]

      Iron Survivor Challenge Qualifying Match
      Tifanny Stratton besiegte Fallon Henley mit dem Prettiest Moonsault Ever [10:30 min]

      Singles Match
      Bron Breakker besiegte Von Wagner (/w Mr. Stone) mit dem Spear [5:27 min]

      Tag Team Match
      Kelani Jordan & Roxanne Perez besiegten Elektra Lopez & Lola Vice nach dem Split-legged Moonsault von Kelani gegen Lopez [4:41 min]

      Singles Match
      Otis (/w Alpha Academy) besiegte Drew Gulak (/w Charlie Dempsey, Damon Kemp & Mason Myles) nach einer Pop Up Powerbomb [4:26 min]

      Iron Suvivor Challenge Qualifying Match
      Dijak besiegte Tyler Bate mit dem Feast Your Eyes [9:45 min]
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home