ROH HonorClub TV #37 Results

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    Mitarbeiter gesucht! Meldet Euch bei Interesse bei unserem Misawa

    • ROH HonorClub TV #37 Results

      ROH HonorClub TV #37
      09.11.2023
      Intrust Bank Arena
      Wichita, Kansas


      Singles Match
      Serpentico besiegte Tony Nese (/w Mark Sterling) mit einem Schoolboy Pin [3:31 min]

      ROH Women's World Title Proving Ground Match
      Athena (/w Billie Starkz) besiegte Heidi Howitzer mit dem Knockout Punch [3:26 min]

      Singles Match
      Kyle Fletcher besiegte Lee Johnson mit dem Hammerlock Tombstone Piledriver [11:34 min]

      Singles Match
      Leyla Hirsch besiegte Charlette Renegade (/w Robyn Renegade) mit dem Cross Armbreaker [3:46 min]

      Tag Team Match
      The Iron Savages (Boulder & Bronson) (/w Jacked Jameson) besiegten Cole Karter & Griff Garrison (/w Maria Kanellis-Bennett) nach dem Assisted Splash gegen Karter [9:52 min]

      Singles Match
      Billie Starkz (/w Athena) besiegte Rachael Ellering mit der Swanton Bomb [7:48 min]

      Singles Match
      Josh Woods (/w Mark Sterling) besiegte SK Bishop mit dem O'Connor Roll into Bridging German Suplex [1:18 min]

      8 Man Tag Team Match
      Action Andretti, Darius Martin & The Infantry (Carlie Bravo & Shawn Dean) besiegten Shane Taylor Promotions (Lee Moriarty & Shane Taylor) & The Wingmen (Peter Avalon & Ryan Nemeth) nach dem Boot Camp (Running Big Boot + Rusian Legsweep Combo) von Bravo & Dean gegen Avalon [4:37 min]

      Singles Match
      Dralistico (/w Jose The Assistant) besiegte Gravity mit einem Springboard Canadian Destroyer [6:51 min]

      ROH World Title Match
      Eddie Kingston (c) besiegte Angelico mit der Northern Lights Bomb (Scoop Brainbuster) [10:06 min]
      "I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
      "I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
      "You either die an Indie Darling or live long enough to see yourself become Cena"
      "Rollins is great at mixing kayfabe and real life. like remember that time when he cheated on his fiancee with a nazi? such a great heel."
      May the Bridges I Have burned light my way back home