![]() |
|
AEW Full Gear 2022 Results - Druckversion +- Peoplesboard.de (https://www.peoplesboard.de/pboard2) +-- Forum: Professional Wrestling (https://www.peoplesboard.de/pboard2/forumdisplay.php?fid=3) +--- Forum: AEW Cards & Results (https://www.peoplesboard.de/pboard2/forumdisplay.php?fid=27) +--- Thema: AEW Full Gear 2022 Results (/showthread.php?tid=32087) |
AEW Full Gear 2022 Results - Misawa~ - 20.11.2022 AEW Full Gear 2022 19.11.2022 Prudential Center Newark, New Jersey Pre Show - Link zur Pre Show 10 Man Tag Team Match Best Friends (Chuck Taylor & Trent Beretta), Danhausen, Orange Cassidy & Rocky Romero besiegten The Factory (Aaron Solo, Cole Karter, Lee Johnson, Nick Comoroto & QT Marshall) nach einem Big Boot von Danhausen gegen Comoroto [11:43 min] AEW World Title Eliminator Tournament Semi Final Match Ricky Starks besiegte Lance Archer mit dem Roshambo (Overhead Gutwrench Lift into Sitout Side Powerslam) [9:02 min] Singles Match Eddie Kingston (/w Ortiz) besiegte Jun Akiyama mit der Spinning Backfist [10:31 min] ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Main Show Steel Cage Match Jack Perry besiegte Luchasaurus (/w Christian Cage) mit dem Snare Trap (Cross-legged STF) [18:37 min] AEW World Trios Titles Match The Death Triangle (PAC, Penta El Zero Miedo & Rey Fenix) (/w Alex Abrahantes) © besiegten The Elite (Kenny Omega, Matt Jackson & Nick Jackson) (/w Brandon Cutler, Don Callis & MT Nakazawa) nach einem Roll Up von Fenix gegen Omega [18:42 min] AEW TBS Title Match Jade Cargill (/w Leila Grey & Kiera Hogan) © besiegte Nyla Rose (/w Marina Shafir & Vickie Guerrero) mit dem Jaded (Sitdown Elevated Double Chickenwing Facebuster) [7:48 min] ROH World Title 4 Way Match Chris Jericho © besiegte Bryan Danielson, Claudio Castagnoli & Sammy Guevara nach dem Judas Effect (Back Spinning Elbow Strike) gegen Claudio [21:42 min] Singles Match Saraya besiegte Dr. Britt Baker D.M.D mit dem Cradle DDT [13:29 min] AEW TNT Title 3 Way Match Samoa Joe besiegte Wardlow © & Powerhouse Hobbs nach dem Coquina Clutch (Rear Naked Choke) gegen Hobbs [9:53 min] ----------> TITELWECHSEL! No DQ No Count Out Tag Team Match Darby Allin & Sting besiegten Jay Lethal & Jeff Jarrett nach dem Coffin Drop (Back Diving Senton) von Darby gegen Lethal [11:10 min] Interim AEW Women's World Title Match Jamie Hayter besiegte Toni Storm © mit dem Hayterade (Wrist Lock Short Lariat) [14:56 min] ----------> TITELWECHSEL! AEW World Tag Team Titles Match The Acclaimed (Anthony Bowens & Max Caster) © besiegten Swerve In Our Glory (Keith Lee & Swerve Strickland) [19:41 min] AEW World Title Match MJF besiegte Jon Moxley (/w William Regal) © nachdem MJF den Schlagring, den er von William Regal bekommen hatte, einsetzte [22:56 min] ----------> TITELWECHSEL! - Misawa~ - 02.12.2022 Ratings von Dave Meltzer: - Best Friends vs The Factory : 3.25 Stars - Ricky Starks vs Brian Cage : 2.75 Stars - Eddie Kingston vs Jun Akiyama : 3.5 Stars - Jungle Boy vs Luchasaurus : 4.25 Stars - Death Triangle vs The Elite : 4.75 Stars - Jade Cargill vs Nyla Rose : 2 Stars - Jericho vs Claudio vs Danielson vs Guevara : 4.5 Stars - Saraya vs Britt Baker : 2.25 Stars - Samoa Joe vs Wardlow vs Hobbs : 2.75 Stars - Darby & Sting vs Lethal & Jarrett : 3.25 Stars - Jamie Hayter vs Toni Storm : 3.5 Stars - The Acclaimed vs Swerve In Our Glory : 3.75 Stars - MJF vs Jon Moxley : 4 Stars |