Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
WWE Smackdown vs. Raw 2006
Vielleicht werd ich es jetzt täglich machen

Wrestler of the Day

05.10. Chris Masters

[Bild: http://ps2media.ign.com/ps2/image/articl...235762.jpg]

Overall 82

Height: 6'4"

Weight: 275 lbs

Hometown: Los Angeles, California

Never before has a WWE Superstar compared himself to the works of genius by Michelangelo, Mozart and Hemmingway -- except for one man: "The Masterpiece" Chris Masters. Carving an impressive body out of muscle, there is no denying the impressive build the WWE Superstar has.
Flaunting his self proclaimed flawless physique, "The Masterpiece" has quickly made a name for himself as a top up and coming WWE Superstar in just a few months of competing on RAW. Oozing self confidence, Masters is quite the narcissistic powerhouse, taking his time to pose and flex while mouthing off to fans that he is better than them in each and every way possible, but most importantly in his undoubtedly muscular presence.

Debuting in memorable fashion, Masters crushed the face of Steven Richards sidelining him for months and leaving an impact that would send chills through the RAW locker room. Not only did he force Richards to submit to a swinging full-nelson, he splintered Richards' nose and fractured the orbital bone around his eye with one punishing blow. The power that Masters possesses is quite profound and intimidating.

In the proceeding months, Masters' confidence has grown to monstrous proportions. Convinced no one can break his signature hold the Master Lock, Masters began to challenge anyone from the fans to RAW Superstars to dare attempt to break his devastating hold. To date, no one has overcome Masters' impressive submission.

Hier gibts die Videos
sind diesesmal alle titel dabei,sprich wwe,wh,us,ic,cw,women und tt titel?
Ja, ich glaube schon, nur beim Women´s Title bin ich mir nicht sicher
naja,der ist ja auch nicht soo wichtig... ;)
Meines Wissens nach wird der Women Titel dabei sein. Allerdings nicht für den Story Modus, sondenr man soll den titel wohl nur im Exhibition Modus verteidigen können.... naja is mir eh egal !
Story Mode kann man Frauen sowieso nicht nehmen.

Hab mich nun entschieden, werde den Wrestler of the Day wohl jeden Tag posten und hoffe, dass immer fein diskutiert wird

Chris Masters ist nicht so gut gelungen, wie ich finde.
Die Hose bissel komisch und beim INtro kommt das Feuerwerk zu spät.
Aber der Körperbau passt perfekt
Wrestler of the day

06.10. John Cena

[Bild: http://ps2media.ign.com/ps2/image/articl...420630.jpg]

Overall 90

Height: 6'1"

Weight: 240 lbs

Hometown: West Newberry, MA

Straight up and in your face, the fan favorite rapper and WWE Champion John Cena has made quite the notorious reputation for himself in WWE by speaking the truth and backing it up in the ring with his own style of ruckus. Pimping baggy jean shorts and a throwback basketball jersey, Cena will often get amped up signaling the end for his victims by pumping up his kicks leading to him dropping his trademark "you can't see me" catchphrase en route to the F-U.
A street brawler by definition, Cena is always up for a fight against anyone who steps to him. Of course, for those who step foot in the ring to lock up with Cena or do battle on the microphone, they best prepare to get burned by this RAW Superstar's blistering edgy rap lyrics that often scorch the egos of those who dare challenge the rebellious rapper. Cena refuses to back down from any man who gets in his way.

Cena won the 2005 winter tournament on Smackdown to face then reigning WWE Heavyweight Champion John Bradshaw Layfield ("JBL") at WrestleMania 21. The rebel rapper Cena versus the privileged and affluent big mouth Texan turned city slicker JBL was on for Mania. JBL and his vile Cabinet tried everything to keep Cena and his fans -- known as the Chain Gang - down. However, Cena refused to quit or give up on his dream of winning the WWE Championship and on April 3, 2005 he pinned JBL to win the WWE Heavyweight Championship for his Chain Gang on the grandest stage of them all -- WrestleMania.

Recently, the "Doctor of Thuganomics," as Cena is known in some parts has turned the SmackDown!... and RAW brands upside down being the shocking first draftee in the 2005 WWE Draft Lottery joining the RAW brand as the WWE Heavyweight Champion, in a WWE moment fans will never forget.

Source: WWE.com

Hier die Videos
Es ist raus, welche Legenden dabei sind und ich bin positiv erfreut, richtig legendär Breites Grinsen
Zwar ist es 3 mal Hogan, aber dafür der BRITISH BULLDOG ... geil geil geil
Was mixh freut ist, dass es diesmal nicht den Taker und Kane nochmal als Legend gibt, bei Kane ist die Masked Kane als alternatives Kostüm möglich, vielleicht ist dann auch beim Taker ein altes Kostüm alternativ da
Neu auch der Junkyard Dog und 2 andere, aber seht selbst

Legends

Andre the Giant
Bret Hart
British Bulldog
Hogan 80's
Hollywood Hogan
Hulk Hogan
Jake Roberts
Jimmy Hart
Junkyard Dog
Mankind
The Rock
Steve Austin
Ted DiBiase

Jimmy Hart und Jake Roberts also noch und Ted diBiasi hat es wieder geschafft.
Dieses Jahr sollte man also rundum zufrieden sein, zwar kein Piper, aber mit Hogan und dem Giant die größten der 80er,
Mit Rock, Austin und Mankind bestimmende Figuren der Attitude Era
Mit Hollywood Hogan den großen Gegenspieler der WWE ab 1996, quasi der 2.Frühling von Hogan
Und natürlich Bret Hart, DiBiasi und der Bulldog als führende Persönlichkeiten in den 80ern und 90ern

Für das nächste Jahr wünsch ich mir aber Yokozuna und Owen Hart im Game

Bei Hogan bleibt hinzuzufügen, dass alle 3 auch verschiedene Intros haben.
Wenn der Hollywood Hogan tatsächlich der der nWo ist und nicht der 2002er nachdem die nwo gegen ihn turnte gibts eventuell wieder nWo Musik im Spiel
Naja zumindestens gibt es Jimi Hendrix :klatscher:

3 weitere Überraschungen

Aber das war noch nicht alles, was die Legenden betrifft.
Es gibt 3 weitere legendäre Sachen.
Das erste wäre, dass es den Million Dollar Belt gibt um DiBiasis Hüften.
Das 2., für mich der absolute Oberhammer, ist eine altehrwürdige Arena, die im Game vorhanden ist und zwar, die von Wrestlemania IX, der Caesars Palace in Las Vegas.
Wer erinnert sich nicht an Taker vs. Giant Gonzales unter freien Himmel oder Bret Hart vs. Yokozuna bzw. Yokozuna vs. Hogan?
Und das 3. ist, dass es einen 80er Cage geben wird, also ein Käfig im alten Look.
Wurd aber auch noch in den 90ern verwendet, aber erstmals in den 80ern

Hier ein Pic

[Bild: http://ps2media.ign.com/ps2/image/articl...36-000.jpg]

ich hab mich entschlossen es lieber zu lassen, wenn hier sowieso keiner schreibt.
Nringt ja nichts, mal wieder pure Tristess auf dem Peoplesboard , ca. 10 Beiträge pro Tag auf dem gesamten Board, na herzlichen Glückwunsch Nee nee
Hab das ganze eigentlich schon recht gerne verfolgt!! Daumen hoch
Man hatte halt einfach schon mal einen ersten Eindruck des Spiels!!

Aber ist schon ne Menge Arbeit!!!

Zitat:Original von PsYcHo
Nringt ja nichts, mal wieder pure Tristess auf dem Peoplesboard , ca. 10 Beiträge pro Tag auf dem gesamten Board, na herzlichen Glückwunsch Nee nee

Glaube das liegt auch am Studien- und Schulbeginn, also bei mir ist es so, dass die Zeit jetzt täglich wieder knapper wird, durch das Studium!!!

Möglicherweise verwandte Themen…
Thema Verfasser Antworten Ansichten Letzter Beitrag
  Create A Wrestler : Smackdown vs Raw 2006 Mr. Socko 2 969 10.04.2006, 16:03
Letzter Beitrag: Mr. Socko

Gehe zu:

Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste