24.10.2015, 19:43
CHIKARA "Making A Stand"
22.10.2015
Mill City Nights
Minneapolis,Minnesota
Challenge of the Immortals Singles Match
Chuck Taylor besiegte Frightmare mit der Awful Waffle (Leg Hook Belly to Back Lift Piledriver)
6 Man Tag Team Match
The Punk Rock All Stars (Drake Carter & Shaun Cannon) & Darin Corbin besiegten N_R_G (Hype Rockwell & Race Jaxon) & The Estonian FarmerFrog nach einer Powerbomb/Neckbreaker Combo gegen FarmerFrog
Singles Match
Arik Cannon besiegte Oleg the Usurper mit einen Roll Up
Challenge of the Immortals 6 Person Tag Team Match
Crown & Court (El Hijo del Ice Cream,Ice Cream Jr. & Princess Kimberlee) besiegten Dasher's Dugout (Heidi Lovelace,Icarus & Mark Angelosetti) nach einen Sunset Flip von Kimberlee gegen Lovelace
F1RST Wrestling Wrestlepalooza Title 4 Way Match
Arya Daivari © besiegte Kody Rice,Venom & Wildcat nach dem Magic Carpet Ride (Diving Splash) gegen Venom
Hallowicked besiegte Jakob Hammermeier mit einen Exploder Suplex
Challenge of the Immortals 6 Man Tag Team Match
The Snake Pit (Eddie Kingston,Ophidian & Shynron) besiegten The United Nations (Juan Francisco de Coronado,Prakash Sabar & The Proletariat Boar of Moldova) nach dem Second Rope 630 Splash von Shynron gegen Sabar
Singles Match
Soldier Ant besiegte Blaster McMassive mit einen Top Rope Chokeslam
22.10.2015
Mill City Nights
Minneapolis,Minnesota
Chuck Taylor besiegte Frightmare mit der Awful Waffle (Leg Hook Belly to Back Lift Piledriver)
6 Man Tag Team Match
The Punk Rock All Stars (Drake Carter & Shaun Cannon) & Darin Corbin besiegten N_R_G (Hype Rockwell & Race Jaxon) & The Estonian FarmerFrog nach einer Powerbomb/Neckbreaker Combo gegen FarmerFrog
Singles Match
Arik Cannon besiegte Oleg the Usurper mit einen Roll Up
Challenge of the Immortals 6 Person Tag Team Match
Crown & Court (El Hijo del Ice Cream,Ice Cream Jr. & Princess Kimberlee) besiegten Dasher's Dugout (Heidi Lovelace,Icarus & Mark Angelosetti) nach einen Sunset Flip von Kimberlee gegen Lovelace
F1RST Wrestling Wrestlepalooza Title 4 Way Match
Arya Daivari © besiegte Kody Rice,Venom & Wildcat nach dem Magic Carpet Ride (Diving Splash) gegen Venom
Hallowicked besiegte Jakob Hammermeier mit einen Exploder Suplex
Challenge of the Immortals 6 Man Tag Team Match
The Snake Pit (Eddie Kingston,Ophidian & Shynron) besiegten The United Nations (Juan Francisco de Coronado,Prakash Sabar & The Proletariat Boar of Moldova) nach dem Second Rope 630 Splash von Shynron gegen Sabar
Singles Match
Soldier Ant besiegte Blaster McMassive mit einen Top Rope Chokeslam