03.05.2025, 22:19
NJPW Wrestling Dontaku 2025 Day 1
03.05.2025
Fukuoka Convention Center
Fukuoka, Japan
Singles Match
Katsuya Murashima besiegte Daiki Nagai [7:26 min]
8 Man Tag Team Match
Master Wato, Oleg Boltin, Toru Yano & YOH besiegten TMDK (Hartley Jackson, Kosei Fujita, Robbie Eagles & Ryohei Oiwa) [8:40 min]
8 Man Tag Team Match
Just 4 Guys (Taichi, TAKA Michinoku & Yuya Uemura) & Tomohiro Ishii besiegten Los Ingobernables de Japon (BUSHI, Hiromu Takahashi, Tetsuya Naito & Yota Tsuji) [9:03 min]
6 Man Tag Team Match
Bishamon (Hirooki Goto & YOSHI-HASHI) & Ryusuke Taguchi besiegten The United Empire (Callum Newman, Great-O-Khan & Jacob Austin Young) [10:43 min]
NJPW World Television Title Match
El Phantasmo (/w Jado) © vs Konosuke Takeshita (/w Rocky Romero) endete im Time Limit Draw [15:00 min]
Singles Match
Zack Sabre Jr. besiegte Hiroshi Tanahashi [13:07 min]
Singles Match
Shingo Takagi besiegte Shota Umino [15:07 min]
Loser Leaves BULLET CLUB Dog Pound Cage Match
BULLET CLUB War Dogs (Clark Connors, David Finlay, Drilla Moloney, Gabe Kidd & Taiji Ishimori) (/w Gedo) besiegten House of Torture (EVIL, Ren Narita, SANADA, SHO & Yoshinobu Kanemaru) (/w Dick Togo & Yujiro Takahashi) [26:15 min]
03.05.2025
Fukuoka Convention Center
Fukuoka, Japan
Singles Match
Katsuya Murashima besiegte Daiki Nagai [7:26 min]
8 Man Tag Team Match
Master Wato, Oleg Boltin, Toru Yano & YOH besiegten TMDK (Hartley Jackson, Kosei Fujita, Robbie Eagles & Ryohei Oiwa) [8:40 min]
8 Man Tag Team Match
Just 4 Guys (Taichi, TAKA Michinoku & Yuya Uemura) & Tomohiro Ishii besiegten Los Ingobernables de Japon (BUSHI, Hiromu Takahashi, Tetsuya Naito & Yota Tsuji) [9:03 min]
6 Man Tag Team Match
Bishamon (Hirooki Goto & YOSHI-HASHI) & Ryusuke Taguchi besiegten The United Empire (Callum Newman, Great-O-Khan & Jacob Austin Young) [10:43 min]
NJPW World Television Title Match
El Phantasmo (/w Jado) © vs Konosuke Takeshita (/w Rocky Romero) endete im Time Limit Draw [15:00 min]
Singles Match
Zack Sabre Jr. besiegte Hiroshi Tanahashi [13:07 min]
Singles Match
Shingo Takagi besiegte Shota Umino [15:07 min]
Loser Leaves BULLET CLUB Dog Pound Cage Match
BULLET CLUB War Dogs (Clark Connors, David Finlay, Drilla Moloney, Gabe Kidd & Taiji Ishimori) (/w Gedo) besiegten House of Torture (EVIL, Ren Narita, SANADA, SHO & Yoshinobu Kanemaru) (/w Dick Togo & Yujiro Takahashi) [26:15 min]