Gestern, 13:52
WWE SmackDown #1391
17.04.2026
T-Mobile Arena
Paradise, Nevada
8 Man Tag Team Match
The MFTs (JC Mateo, Solo Sikoa, Talla Tonga & Tama Tonga) (/w Tonga Loa) besiegten The Wyatt Sicks (Dexter Lumis, Erick Rowan, Joe Gacy & Uncle Howdy) (/w Nikki Cross) [14:30 min]
WWE Tag Team Titles Match
Damian Priest & R-Truth © besiegten Grayson Waller & Kofi Kingston [10:00 min]
WWE Women's United States Title Number One Contender Match
Tiffany Stratton besiegte Jordynne Grace [9:05 min]
Tag Team Match
Alexa Bliss & Charlotte Flair vs Bayley & Lyra Valkyria endete im No Contest [0:34 min]
2026 Andre the Giant Memorial Battle Royal Match
Royce Keys besiegte Akira Tozawa, Aleister Black, Alex Shelley, Angel, Apollo Crews, Axiom, Berto, Chris Sabin, Cruz del Toro, El Grande Americano, Ilja Dragunov, Joaquin Wilde, Joe Hendry, Johnny Gargano, Kit Wilson, La Parka, Matt Cardona, Nathan Frazer, The Original El Grande Americano, Otis, Psycho Clown, Rey Fenix, Shiloh Hill, Shinsuke Nakamura & Talla Tonga [10:55 min]
17.04.2026
T-Mobile Arena
Paradise, Nevada
8 Man Tag Team Match
The MFTs (JC Mateo, Solo Sikoa, Talla Tonga & Tama Tonga) (/w Tonga Loa) besiegten The Wyatt Sicks (Dexter Lumis, Erick Rowan, Joe Gacy & Uncle Howdy) (/w Nikki Cross) [14:30 min]
WWE Tag Team Titles Match
Damian Priest & R-Truth © besiegten Grayson Waller & Kofi Kingston [10:00 min]
WWE Women's United States Title Number One Contender Match
Tiffany Stratton besiegte Jordynne Grace [9:05 min]
Tag Team Match
Alexa Bliss & Charlotte Flair vs Bayley & Lyra Valkyria endete im No Contest [0:34 min]
2026 Andre the Giant Memorial Battle Royal Match
Royce Keys besiegte Akira Tozawa, Aleister Black, Alex Shelley, Angel, Apollo Crews, Axiom, Berto, Chris Sabin, Cruz del Toro, El Grande Americano, Ilja Dragunov, Joaquin Wilde, Joe Hendry, Johnny Gargano, Kit Wilson, La Parka, Matt Cardona, Nathan Frazer, The Original El Grande Americano, Otis, Psycho Clown, Rey Fenix, Shiloh Hill, Shinsuke Nakamura & Talla Tonga [10:55 min]