Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
WWE Weekly Preview Thread
Wobei es bei WM 22 ein Match zwischen ihnen gab.. nur war Kurt Angle auch noch mit dabei^^

Punk mag beide nicht ;)
Chris nimmt Maniarewinds eben sehr genau,Hannes. ;)

Offtopic: I Have a new,dashing avatar. Breites Grinsen
The Rock pusht die Go-Home-RAW vor WrestleMania:

Zitat:"Great ending on RAW tonight....I promise RAW in CHICAGO next week will be electrified like you haven't seen in years...in years."

Ich für meinen Teil kann nicht mehr warten und bin unheimlich gespannt, was er vorhat. Mein nächster Markout ist also nur noch 6 Tage entfernt! Daumen hoch
Zitat:Original von USA Network
HE ROCK®, JOHN CENA® AND THE MIZ® TO FACE OFF LIVE ON RAW® NEXT MONDAY ON USA AT 9/8c

Final Raw Prior to WrestleMania® XXVII

STAMFORD, Conn., March 23, 2011 – After their war of words, Dwayne “The Rock” Johnson will finally confront WWE Superstar John Cena® and WWE Champion The Miz®, live in person, March 28th on Monday Night Raw at 9/8c on USA Network. The verbal sparring was ignited when The Rock triumphantly returned to WWE last month. The fireworks will emanate live from the Allstate Arena in Chicago, IL.

The Rock will be The World’s Most Electrifying Host in Entertainment at WrestleMania XXVII on Sunday, April 3rd at the Georgia Dome in Atlanta, live on pay-per-view. The Rock is expected to lay the SmackDown® on all the pomp and festivities that make WrestleMania the world’s greatest, annual pop culture extravaganza.

For all the latest updates, ‘Like’ The Rock at http://www.facebook.com/DwayneJohnson or follow him at http://www.twitter.com/TheRock.

WrestleMania XXVII will be broadcast in more than 100 countries around the world. Check with your local cable operator or satellite provider to order the pay-per-view on Sunday, April 3rd. For more information on WrestleMania and WrestleMania events, please visit http://www.wrestlemania.com.
Das ist mal ne gute Ansage, ich bin wirklich sehr gespannt, wie man das lösen wird! Wenn wir Pech haben, verbauen sie sich die Wrestlemania-Spannung aber schon am Montag! Vorsicht ist geboten, WWE! :=:
Und es gibt erneut erfreuliche Nachrichten zur RAW Besucherzahl:

Jim Ross via Twitter:

Zitat:WWE RAW this Mon on Chicago is Sold Out! HHH-Taker face 2 face + Rock live in All State Arena. Plus Cole might impersonate my late uncle. Smile

Find ich persönlich erstaunlich. RAW ist dann zum sechsten Mal in Folge ausverkauft, was aber natürlich größtenteils an The Rock liegt. Denn das ist erst seit seinem Comeback so.
Wenn The Rock live angekündigt ist und nicht via Satellit, dann muss man auch einen Sellout erwarten, aber stimmt, war vorher nicht immer so!

Man merkt, dass die Fans viel von ihm erwarten, the question is whether he brings it or not!
Jop, da merkt man eben wie sehr The Rock (immer noch) drawt.

Allerdings muss ich dazusagen, dass die Allstate Arena aber sowieso immer ausverkauft ist. Chicago ist eben wrestlingverrückt und gehört zu den besten Crowds in den Staaten. :=:
Das Taping zu RAW wird bereits um 18:45 beginnen, da WWE noch ein bisschen was für Smackdown aufzeichnen wird. Das ändert aber natürlich nichts an der Startzeit im Fernsehen (03:00 Uhr bei uns).

Zitat:WWE issued an email to ticketholders for Monday's Raw that the taping will now start at 6:45 PM, as opposed to the originally announced 7:15 belltime. I am told this is due to WWE needing to tape additional footage for the final Smackdown episode before Wrestlemania.

Sin Cara wird bereits bei der kommenden Ausgabe von RAW ein Match bestreiten, vermutlich aber nur ein Dark Match. Bei der Mexiko-Tour im Mai soll er dann Matches gegen CM Punk bestreiten. Auch für die Houseshows an diesem Wochenende ist er vorgesehen.

Zitat:- As of now, Sin Cara is scheduled to work Monday's RAW in Chicago, IL. Most likely it will be in a dark match. He is also scheduled for this weekend's RAW live events. There are already some WWE talents who are a bit upset about Cara being brought straight to the main roster.
John Cena via Twitter:

Zitat:"2 days till the world flips over. Monday will be a can't miss episode of RAW!"

Möglicherweise verwandte Themen…
Thema Verfasser Antworten Ansichten Letzter Beitrag
  TNA Weekly PPV Thread Nefercheperur 112 11.825 09.09.2007, 09:41
Letzter Beitrag: Nefercheperur

Gehe zu:

Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste